sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Aikuisten Kaverikirja

Koska nämä aikuisten kaverikirjat ovat ilmeisen suosittuja bloggaajien keskuudessa, päätin lisätä myös omani. Pohja on saatu kaverini blogista.

Nimeni on: Antro Neuvonen

Jotkut tosin kutsuvat minua: Erilaisilla lempinimillä (lähinnä rakas vaimoni)

Olen syntynyt vuonna 1973, eli olen siis mielestäni keski-ikäinen :(

Lapsuuskotini langallinen numero: Se olisi jo ihme, jos tämän muistaisin...

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Kokki tai arkkitehti.

Mutta isona minusta tulikin: IT-alan konsultti.

Täydellinen puoliso: Kotona oleva ihana vaimoni :)

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Luultavasti yrittäisin nukkua enemmän ja tietysti viettäisin vielä enemmän aikaa perheeni kanssa.

Harrastan nyt: Pitkiä vaunulenkkejä Enno-Olivierin kanssa, koska hän ei suostu nukkumaan enää päiväunia sängyssä :)

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Spotifystä? Aloitin vasta bloggaamisen, joten ei makeaa mahan täydeltä :D

Noloin teeveeohjelma josta pidän: Säpinää kannen alla ja kaikki rouvani katsomat "täydelliset naiset" -sarjaan kuuluvat realityt.

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Erilaiset risotot ja pastaruuat. Nykyään tietysti Enno-Olivierin omat ruuat.

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Miehet eivät itke, eiväthän?

Lapsuuteni lempilelu: Ei minkäänlaista mielikuvaa, ehkä minulla ei ollut leluja :D

Lempilelu nykyään: Samsung Galaxy S6 ja iPad

Salainen paheeni: Viski

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Toinen viski

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista, kuin ensinäkemältä saattaa tuntua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti